Jak dokonać zakupu
W naszym sklepie nie ma potrzeby zakładania konta a zakupu oprogramowania dokonuje się w kilku prostych krokach których szczegółowy opis poniżej:
1. WYBÓR PRODUKTU DO KOSZYKA
- Wybierz producenta z menu Produkty po lewej stronie
- Z menu produktów producenta wybierz odpowiednią wersję oprogramowania (klikając nazwę lub przycisk zobacz szczegóły)
- Na stronie produktu znajdują się zakładki:
Zakup produktu - dobór ilości licencji, długości abonamentu i ew. innych atrybutów
Opis produktu - opis funkcjonalności produktu, wymagania techniczne itp
Informacje dodatkowe - opcjonalne informacje dodatkowe dotyczące produktu - warto się z nimi zapoznać
Pobierz wersję testową - opcjonalna pozycja umożliwiająca pobranie i zainstalowanie wersji testowej programu
Na zakładce Zakup produktu po pierwszym uruchomieniu wyświetlą się domyślne parametry licencji, które można zmienić za pomocą dostępnego formularza.
- Ilość licencji
- Długość abonamentu (dłuższy abonament = korzystniejsza cena!)
- Kupon rabatowy (opcjonalnie)
- Dodatkowe atrybuty (opcjonalnie)
Po dokonaniu wyboru dostępnych opcji klikamy przycisk Do koszyka
2. KOSZYK
Jeśli wszystko się zgadza w zawartości koszyka i chcesz zakończyć zakupy naciśnij Przejdź dalej.
W przypadku pomyłki, towar można usunąć z koszyka klikając czerwony przycisk x.
Jeśli zamierzasz zakupić kolejny produkt, kliknij Wróć do zakupów i postępuj wg. punktu 1 - następny towar doda się do listy zakupów.
W przypadku licencji sprzedawanych w pakietach aktywne jest okienko ilość sztuk w tabeli oraz przycisk Aktualizuj koszyk - możesz tutaj zwielokrotnić ilość pozycji w koszyku wprowadzając odpowiednią ilość (np. 2 serwery).
3. DANE FAKTUROWE, ADRESOWE
Podaj dane na podstawie których zostanie wygenerowana faktura proforma (pdf).
Wybierz rodzaj zamówienia: Osoba prywatna lub Firma / instytucja
i wprowadź dane:
- imię i nazwisko osoby kontaktowej (w przypadku firm - nie pojawi się na fakturze)
- nazwę firmy (jeśli dotyczy)
- NIP (w przypadku osoby prywatnej - opcjonalnie)
- adres
- miejscowość
- telefon kontaktowy
- w przypadku kontynuacji licencji - poprzedni numer licencji
Jeśli dane właściciela licencji są inne niż powyższe, zaznacz odpowiednią opcję poniżej i wprowadź jego dane.
Jeśli adres wysyłki jest inny niż w danych fakturowych, zaznacz odpowiednią opcję i wprowadź właściwe dane.
Po akceptacji regulaminu sklepu kliknij Przejdź dalej
4. WERYFIKACJA DANYCH
Upewnij się, czy wszystkie dane są prawidłowe. Jeśli tak, wciśnij Przejdź dalej
5. FINALIZACJA ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ
Ostatnia strona kończy proces zamówienia. W tym samym momencie zostanie wysłane potwierdzenie na e-mail podany w formularzu. W wiadomości tej będą również informacje pozwalające wrócić na tą stronę (dostęp do wygenerowanych dokumentów oraz śledzenie statusu zamówienia).
Dostępne są tutaj wszystkie informacje niezbędne do dokonania wpłaty której można dokonać na kilka sposobów:
- Proforma pdf (na jej podstawie można dokonać przelewu bankowego lub wpłaty na poczcie)
- Płatności on-line Przelewy24 (PayPal, transfer bankowy)
- Zamówienie FAX (dla szkół realizacja z fakturą terminową po przesłaniu wygenerowanego zamówienia faksem)
Po odnotowaniu płatności (zostaniesz powiadomiony o tym fakcie e-mailem) następuje realizacja zamówienia. Termin realizacji podany jest przy każdym z produktów (pkt. 1)
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań prosimy o kontakt