Czarna lista kluczy nie została odnaleziona lub jest uszkodzona
W niektórych przypadkach podczas procesu aktualizacji antywirusowych baz danych może pojawić się błąd informujący, że: "Nie odnaleziono czarnej listy kluczy lub jest ona uszkodzona".
W celu rozwiązania problemu wykonaj następujące czynności:
- otwórz okno główne aplikacji
- w lewej części okna kliknij Aktualizacja.
- w prawej części okna kliknij Uruchom aktualizację
- poczekaj na zakończenie procesu
Jeśli powyższe zalecenia nie pomogły, wykonaj następujące czynności:
- kliknij przycisk Start w lewej dolnej części ekranu
- przejdź do Wszystkie programy
- wybierz produkt Kaspersky Lab zainstalowany na Twoim komputerze (Kaspersky Internet Security lub Kaspersky Anti-Virus) z menu, które zostanie otwarte
- z otwartego menu wybierz Modyfikuj, napraw lub usuń
- po uruchomieniu kreatora wybierz Napraw
- zaczekaj do momentu zakończenia procesu
- uruchom komputer ponownie