Czarna lista kluczy nie została odnaleziona lub jest uszkodzona

W niektórych przypadkach podczas procesu aktualizacji antywirusowych baz danych może pojawić się błąd informujący, że: "Nie odnaleziono czarnej listy kluczy lub jest ona uszkodzona".

W celu rozwiązania problemu wykonaj następujące czynności:

  • otwórz okno główne aplikacji
  • w lewej części okna kliknij Aktualizacja.
  • w prawej części okna kliknij Uruchom aktualizację
  • poczekaj na zakończenie procesu

 

Jeśli powyższe zalecenia nie pomogły, wykonaj następujące czynności:

  • kliknij przycisk Start w lewej dolnej części ekranu
  • przejdź do Wszystkie programy
  • wybierz produkt Kaspersky Lab zainstalowany na Twoim komputerze (Kaspersky Internet Security lub Kaspersky Anti-Virus) z menu, które zostanie otwarte
  • z otwartego menu wybierz Modyfikuj, napraw lub usuń
  • po uruchomieniu kreatora wybierz Napraw
  • zaczekaj do momentu zakończenia procesu
  • uruchom komputer ponownie
do kosza taby przelicz sprites przelicz aktualizuj wróć tab-title cennik info dane OK zamów teraz zobacz szczegóły Negocjuj cenę Negocjuj cenę